loading...
.:: PMBarcelona ::.
تبلیــــغات

اخبـــــار جـدیـــد باشــگاه بـــــارســلونـا


خبرنـامه بارســـای رویـایی
PM بازدید : 224 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

نسخه رسمی اندرویدی نرم افزار وین رار Winrar

امتیاز در گوگل پلی : 4.6 از 5

مدیریت : پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را به هیچ وجه از دست ندهید 

مطمئنا همه شما نرم افزار فوق العاده winrar را در ویندوز و PC می شناسید . حالا کمپانی RARLAB دست به ساخت نسخه اندرویدی از این نرم افزار فوق العاده زده است که آخرین نسخه از آن از همین پست از سایت Apktops قابل دانلود است .

RAR for Android 5.10.build19

ویژگی ها :

** ساخت فایل های فشرده RAR و ZIP
** بازکردن فایل های فشرده RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ
** قابلیت Repair فایل های RAR و ZIP
** قابلیت بنچمارک (سازگار با قابلیت بنچمارک WinRAR)
** Recovery Record، حجم فایل های عادی و ریکاوری شده، رمزگذاری، آرشیو های مطمئن
** استفاده از دستور UnRAR برای تمام نسخه های RAR حتی نسخه اخیر RAR5

این نرم افزار را به تمام دارندگان گوشی های اندرویدی پیشنهاد می کنیم که آخرین نسخه از آن را می توانید از ادامه مطلب همین پست دانلود نمایید .

PM بازدید : 421 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

ایرانسل اپلیکیشن رسمی خود برای iOS را اخیراً در اپ‌استور معرفی نموده است. این اپلیکیشن که می‌تواند برای بسیاری از کاربران این اپراتور کاربردی باشد جهت انجام اموری همچون چک کردن میزان استفاده، پرداخت، فعال و غیرفعال‌سازی سرویس، تغییر تعرفه، پرداخت قبوض و… مفید است. برای استفاده از این سرویس ایرانسل نیاز به پسورد e-Care دارید که از طریق سایت ایرانسل قابل بدست آوردن است. این اپلیکیشن برای شارژ سیمکارت کاربران آیپد نیز بسیار کاربردی است.

 

myirancell اپلیکیشن رسمی ایرانسل MyIrancell 1.1   آیفون و آیپد

 

PM بازدید : 261 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم ایران و نیجریه که در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Iran v. Nigeria - BBC One 720p HDTV (TS)

Iran v. Nigeria ESPN HDTV (MKV)i

Iran v. Nigeria BBC One 1080i HDTV (TS)

| فایل های صوتی گزارش فارسی هماهنگ با HDTV 720p افزوده شدند |

 

Iran Nigeria 16.06.2014 دانلود بازی ایران و نیجریه   جام جهانی 2014

 

PM بازدید : 237 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم ایران و آرژانتین که در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۴ (۳۱ خرداد ۱۳۹۳) با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Iran v. Argentina - iTV1 720p HDTV (TS)i

Iran v. Argentina - BBC One 1080i HDTV (TS)i

| فایل های صوتی گزارش فارسی هماهنگ با HDTV 720p افزوده شدند |

 

Iran vs Argentina 21.06.2014 دانلود بازی ایران و آرژانتین   جام جهانی 2014

 

PM بازدید : 219 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم ایران و بوسنی و هرزگوین که در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Iran v. Bosnia - TRT HD 720p HDTV (TS)i

Iran v. Bosnia - TRT HD 1080i HDTV (TS)

 

Iran vs Bosnia 25.06.2014 دانلود بازی ایران و بوسنی و هرزگوین   جام جهانی 2014

PM بازدید : 193 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

DriverMax نام نرم افزاری است که به شما این توانایی را می دهد تا درایورهای ویندوز خود را راحتر و سریعتر از همیشه نصب نمایید، دیگر برای نصب یک راه انداز احتیاجی به جستجو در میان دیسک ها و همچنین اینترنت نخواهید داشت بصورتی که نرم افزار DriverMax به شما این امکان را میدهد که تمامی درایورهای نصب شده بر روی ویندوز کنونی خود را در یک پوشه و یا حتی بصورت فشرده پشتیبان گیری نمایید تا تمام آنها در یکجا بصورت آرشیو داشته باشید و هر دفعه که دوباره ویندوز را نصب کردید به کمک این آرشیو و نرم افزار درایور مکس تمامی درایورها را بصورت یکجا و سریع نصب نمایید.

 

DriverMax.Cover مدیریت و به روزرسانی درایورهای سخت افزار با DriverMax 7.34

 

PM بازدید : 198 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

از بین نرم افزارهای بهینه سازی ، اگر به دنبال نرم افزار کامل و همه کاره هستید ، مسلما نرم افزارTuneUp Utilities بایستی اولین گزینه شما باشد. TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. بخشی های دیگری نیز غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ، افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاکسازی هارد دیسک ، حذف نرم افزارها ، یکپارچه سازی و پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یافتن و حذف فایل های حجیم ، بازیابی فایل های حذف شده ، حذف غیرقابل برگشت فایل های مهم ، نمایش و امکان بستن نرم افزارهای در حال اجرا ، بررسی هارد دیسک برای یافتن خطاها ، ارائه پیشنهادات برای افزایش سرعت ویندوز ، شخصی سازی ظاهر ویندوز و ده ها امکانات دیگر…

| پکیج آپدیت |

TuneUp Utilities.Cover بهینه سازی قدرتمند ویندوز TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.324

 

PM بازدید : 874 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

قطعا تا الان با مشکل راه نیفتادن ویندوز یا فایل های مهمی نیز روی دسکتاپ یا در سایر قسمت های ویندوز دارید که در صورت نصب مجدد ویندوز از بین خواهند رفت. دیسک شما با خطا مواجه شده و امکان تعمیر و بازیابی ویندوز هم وجود ندارد مواجه شدید . Active Boot Disk به شما کمک می کند تا یک دیسک CD ،DVD و یا USB قابل بوت ایجاد کنید تا هنگامی که سیستم عامل شما برای شروع به کار نمودن دچار مشکل شده و یا مشکلاتی در زمینه پیکربندی کامپیوتر به وجود آمد، مجبور به نصب مجدد ویندوز نباشید. این ابزار حرفه ای بوت فقط برای تعمیر و بازیابی نیست. اگر کامپیوتری در اختیار شماست که به هر دلیل امکان نصب ویندوز و یا دسترسی به سیستم عامل در آن وجود ندارد، میتوانید آن را به راحتی توسط این ابزار بوت کرده و از آن استفاده کنید .نسخه جدید Active Boot Disk Suite براساس تکنولوژی lightweight محیط سیستم عامل ویندوز ۷ ساخته شده است

 

Active Boot Disk 8.5.3 نرم افزار راه اندازی ویندوز Active Boot Disk Suite 8.5.3

 

PM بازدید : 188 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

ترس و واهمه از بین رفتن اطلاعات چه به سهو و عمد و یا از طریق برنامه های مخرب برای کاربرانی که اطلاعات مهمی در رایانه ی خود ذخیره کرده اند یک مسئله جدی به شمار می رود. O&O DiskRecovery ابزاریست که در سریعترین زمان ممکن با متدهای جدید در اسکن سیستم و هارد دیسک فایل هایی که پاک شده اند را بازیابی نموده و ساختار ایننرم افزاربه گونه ای می باشد که هرمرحله را برای شما گام به گام پیش می برد و این یعنی یک رابط کاربر پسند و عالی در این نرم افزار ! در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنید .

 

O%26O DiskRecovery 9.0.223 نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده O&O DiskRecovery 9.0.223

PM بازدید : 664 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 

Rio 2 (2014) 720p/1080p/3D HSBS Bluray x264 Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

نسخه های کم حجم BDRip 720p-YIFY و BDRip 1080p-ShAaNiG اضافه شدند

نسخه ی سه بعدی BluRay 1080p 3D HSBS- YIFY به پست اضافه شد

 

Rio 2 cover دانلود انیمیشن ریو 2   Rio 2 2014

نام انیمیشن : Rio 2 – ریو ۲

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۱ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : Bluray 720p/Bluray 1080p/BDRip/3D HSBS

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه : بلو و جوئل ، دو طوطی هستند که همراه جوجه‌هایشان در ریو دو ژانیرو زندگی می‌کنند ، آن ها برای پیدا کردن دیگر اعضای گونه نادر خود راهی جنگل‌های آمازون می‌شوند . زندگی در محیط وحش برای بلو که اساسا موجودی دست و پا چلفتی است ، دشوار است . او از یک سو باید با پدرزن سختگیرش کنار بیاید و از سوی دیگر باید با یک رقیب عشقی رودررو شود …

 

PM بازدید : 284 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

 

PM بازدید : 198 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Viber یک مسنجر است که به جرات می توان گفت پایه گذار ارتباطات در تلفن های هوشمند است . Viber ابتدا برای سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شد اما به دلیل استقبال بیشتر نسخه ویندوز به صورت آزمایشی عرضه شد ! نرم افزار Viber ابزاری است که امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. پیغام ها و تماس های خود را به راحتی مدیریت کنید و این نکته در نظر داشته باشید که نیاز نیست حتی ۱ ریال هم بابت این سرویس پرداخت کنید .

 

Viber Desktop 3 2014 نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber Desktop 3 2014

 

PM بازدید : 255 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

ظاهر سیستم عامل و منوهای گوشی های آیفون برای خیلی ها جذاب است. اگر شما یک موبایل اندرویدی دارید و میخواهید صفحه آن را شبیه به آیفون کنید نرم افزار iLauncher از دست ندهید.با لانچر فوق العاده زیبا iLauncher می توانید اینترفیس سیستم ios را در اندروید خود به ارمغان آورید.از ویژگی های این لانچر به آسانی می توانید بین صفحات گردش کرده،آیکن ها را با نگه داشتن انگشت به حالت ویرایش در آورده،آنها را جابه جا کنید.به آسانی به جستجوی نرم افزاری خاص بپردازید و … است . برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

iLauncher 3.2.4 نرم افزار تبدیل اندروید به آیفون iLauncher 3.2.4 – اندروید

PM بازدید : 326 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

آیا دوست دارید به بهترین بازیکن فوتبال تبدیل شوید؟ شما با یک بازی فوتبالی و ورزشی روبرو می باشید که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است تا ساعت ها شما را سرگرم خود کند. در بازی Soccer Crush فوتبال را در هم بشکنید و خود را برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن فوتبال جهان آماده کنید. این بازی از ترکیب دو سبک ورزشی و پازل ارائه شده است که در آن با چالش هایی روبرو می شوید که باید در استادیوم های برزیل بازی کرده و از ان لذت ببرید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Soccer Crush 1.0.3 بازی فکری فوتبال Soccer Crush 1.0.3 – اندروید

 

PM بازدید : 236 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نیازمند دانستن پایه های اساسی کار با برنامه مایا ۲۰۱۵ هستید ؟ با این ویدئوها شروع کنید ، این فیلم های اموزشی تمام ویژگی ها و اصول اساسی Maya 2015 را پوشش می دهند . George Maestri به شما تمامی بخش های مورد نیاز این برنامه را نشان می دهد تا با کمک او بتوانید به طراحی ۳D بپردازید . Autodesk Maya 2015 نرم افزاری شامل مجموعه ابزار کاربردی برای ساخت و توسعه pipeline های مدرن و آزادی است که شما برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی، جلوه های ویژه، ساخت بازی های کامپیوتر و پروژه های پس از تولید فیلم به آنها نیاز دارید. این مجموعه با ابزارهای جدید و قدرتمند خود در راستای شبیه سازی داینامیک، ساخت انیمیشن و رندر کردن، سطح جدیدی از خلاقیت را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی روی پروژه های پیچیده کار کنید. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند.

 

Maya 2015 Essential Training آموزش اصول اساسی نرم افزار مایا 2015   Maya 2015 Essential Training

PM بازدید : 229 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

مدیریت یک وب کم مستلزم استفاده از نرم افزاریست که بتواند ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار کرده و امکانات جانبی دیگری هم به کاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که هریک بسته به نیاز کاربران خدماتی ارائه می دهند ؛ هرچند اکثر نرم افزارهایی که قابلیت برقراری ارتباط به وبکم ها را دارند تا حدودی هم امکان مدیریت آن را فراهم می کنند اما برای نمونه نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست که در کنار مدیریت افکت های بسیار زیبایی را هم در کنار تصاویر وب کم قرار می دهد که به جذابیت کار کمک زیادی می کند. قابلیت ساخت وبکم مجازی در این نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار است ؛ یعنی حتی اگر کاربری به صورت سخت افزار هم یک وبکم نداشته باشد می تواند از تصاویر مجازی به عنوان تصاویر خروجی وبکم استفاده کند. این نرم افزار را می توانید از دانلودها دریافت کنید.

 

WebcamMax.Cover مدیریت وبکم با WebcamMax v7.8.4.8

 

PM بازدید : 226 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

اگر همان امکانات ساده نرم افزار Paint‌ که در نسخه های مختلف ویندوز یافت می شود را در نظر بگیریم به نظر بسیار ساده می رسد اما با همان امکانات ساده هم می توان جذاب ترین نقاشی ها را ترسیم کرد ؛ این در حالی است که همان امکانات ساده حالا با قدرت بیشتری در کنار یک سری گزینه های اضافی در نرم افزار Corel Paint it! به چشم می خورند. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج برای تصاویر بخشی دیگر از قابلیت های این نرم افزار جدید به شمار می رود. قابلیت هایی نظیر زوم ، تغییر اندازه ، ویرایش نسبتا حرفه ای عکس ها ، چاپ تصاویر در اندازه و مدل های مختلف و … هم که در اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند یافت می شود در Corel Paint it! به راحتی قابل دسترس خواهد بود.

 

Corel.Paint.It.Cover نقاشی حرفه ای و آسان با رایانه توسط Corel Paint it! 1.0.0.127

PM بازدید : 474 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا توسط  The KMPlayer 3.9.0.125 Final

PM بازدید : 948 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Xilisoft iPad Magic Platinum کاملترین نرم افزار برای مدیریت ، تبدیل فرمت و انتقال بین کامپیوتر و تبلیت های آیپد و گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار علاوه بر اینکه امکانات مدیریتی کاملی را برای آیفون و آیپد دارد ، میتواند به انتقال اطلاعات بین کامپیوتر بسیار موثر باشد و همچنین یک نرم افزار تبدیل کننده فرمت ویژه برای آیفون و آیپد خواهد بود. انتقال موزیک ، ویدیو ، کتاب های الکترونیک میان کامپیوتر و iPhone و iPad و همچنین بک آپ رفتن از تمامی اطلاعات موجود در آنها از امکانات قابل توجه این نرم افزار خواهد بود. این انتقال میتواند از طریق کابل انجام شود و یا اینکه از طریق wi-fi این نرم افزار میتواند تمامی اعمالی که ذکر خواهد شد را انجام دهد. همچنین قابلیت بک آپ و export مخاطبین و پیام ها به صورت ویژه میسر می باشد. مدیریت app های نصب شده برای آیفون و آیپد نیز قابل انجام است. باتوجه به پشتیبانی از iOS 6 و پایین و همچنین پشتیبانی از iPhone5 و پایین تر و سازگاری با تمامی نسخه های iPad این نرم افزار تمامی نیازهای کاربران را رفع خواهد کرد. در زمینه تبدیل فرمت علاوه بر اینکه Xilisoft iPad Magic میتواند برای آیفون رینگتون مخصوص بسازد قابلیت ریپ کردن انواع لوح های فشرده ویدیویی با فرمت مخصوص قابل پخش در دستگاه های پشتیبانی شده ، امکان تبدیل فرمت ویدیوی و صوتی مخصوص و همچنین دانلود ویدیوهای آنلاین با فرمت مخصوص نیز امکان پذیر است. ساخت آلبوم های دیجیتال از عکس هایی که گرفته اید نیز توسط این نرم افزار امکان پذیر است. تمامی مدل های دستگاه های iPad/iPod/iPhone در این نرم افزار پشتیبانی شده اند که در ادامه مطلب کاملا به آنها اشاره شده است.

 

Xilisoft%20iPod%20Magic%20Platinum%205.6.0 نرم افزار مدیریت کامل آیفون و آیپد Xilisoft iPod Magic Platinum 5.6.0

 

PM بازدید : 205 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

GiliSoft Video Editor نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, MP4, WMV, SWF,3GP, H.264/MPEG-4 AVC, MOV, ASF و دیگر فرمت های معمول دنیای مالتی مدیا میتواند نسبت به ویرایش آنها اقدام نماید. نرم افزار ترکیبی از ابزارهای برش قاب ویدیو، ادغام و چسباندن ویدئو، تقسیم و جدا کردن ویدئو، تبدیل فرمت ویدیو، اضافه کردن واترمارک روی ویدیو، اضافه کردن زیرنویس، چرخش ویدیو، عکس گرفتن از روی ویدیو، تنظیم روشنایی، اضافه کردن افکت روی ویدیو و دیگر ابزار ویرایش که در ادامه آنها را نام خواهید برد. ابزار برش قاب ویدیو کمک میکند که در صحنه های دلخواه نسبت به برش برخی از قسمت های قاب اقدام کنید. ادغام و چسباندن ویدیو در یکی کردن چندین فایل ویدیو یاریتان میدهد. تقسیم و جداکردن ویدیو نیز کمک میکند تا یک ویدیو را به چندین فایل ویدویی تقسیم کنید و قسمت های ناخواسته را حذف کنید. تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی نیز امکان پذیر است با پشتیبانی از فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, and FLV و فرمت های صوتی نظیر MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, MP2, and OGG. استخراج و گرفتن صدای ویدیو و ذخیره آن با فرمت های صوتی و همچنین قرار دادن صدای جدا از صدای اصلی فیلم روی ویدیو از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد. در زمینه قرار دادن افکت روی ویدیو نرم افزار دارای ۱۴ افکت می باشد که برخی از آنها شامل black and white, old photographs, relief می باشد. قرار دادن واترمارک و زیرنویس هایی با فرمت ASS, SRT نیز از امکانات تکمیلی نرم افزار محسوب می شود.

 

GiliSoft%20Video%20Editor%206.5.0 نرم افزار ابزار ویرایش فایل های ویدیویی GiliSoft Video Editor 6.5.0

 

نتـــایج زنـده

اخبــــار ورزشـــی
تبــلیغــــات




جدول لیـــگ بـرتــــر ایـــــران - جـــــام خلــیج فـــــارس

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
فقط برای بارسلونایی ها !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین وسیله برای استفاده از اینترنت ؟
    به غیر از Apple کدام لپ تاپ را بیش تر می پسندید ؟
    در بارسلونا به غیر از مسی کدام بازی کن را بیش تر می پسندید ؟
    کدام تیم را بیش تر می پسندید ؟
    بهترین بازکن جهان کدامست ؟
    Google Search



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    دیکشنــری آنــــلاین
    جمــلات طــلایی دکـــتر شریـعتـــــی
    تبلیغات




    دانـستنیــــها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 358
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 736
  • بازدید ماه : 3,162
  • بازدید سال : 94,940
  • بازدید کلی : 448,820
  • کدهای اختصاصی

    اخـــــی ! نمی تونید متن انتخاب کنید ؟ : )



    ساعت فلش

    
  • انجمن
  • كد ساعت

    
  • انجمن
  • 
  • انجمن

  • داستان روزانه
    داستان کوتاه روزانه

    استخاره با قرآن کریم
    دریافت کد استخاره آنلاین

    پیچک

    جاوا اسكریپت

    خرید ساعت مچی

    |

    کد قفل کردن راست کليک


     


    دریافت کد کج کردن عکس

    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز

    چت روم سایــــت