loading...
.:: PMBarcelona ::.
تبلیــــغات

اخبـــــار جـدیـــد باشــگاه بـــــارســلونـا


خبرنـامه بارســـای رویـایی
PM بازدید : 237 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.

 

viber android نرم افزار ارتباطی وایبر Viber 4.3.3.67 – اندروید

 

PM بازدید : 174 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است. برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴ و بالاتر نیاز دارید.

 

Chrome Browser %96 Google v35.0.1916.122 نرم افزار مرورگر گوگل کروم Chrome Browser – Google v35.0.1916.122 – اندروید

 

PM بازدید : 452 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 

SpongeBob SquarePants (1999-?) 480p DVDRip Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| این پست به صورت هفتگی آپدیت می شود |

قسمت های ۱۱ تا ۲۰ اضافه شدند

 

spongebob squarepants دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePants

نام انیمیشن : SpongeBob SquarePants – باب اسفنجی شلوار مکعبی

سال انتشار: ۱۹۹۹ – تا الان

مدت زمان: میانگین ۸ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p DVDRip

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه : باب اسفنجی ! شخصیت اصلی و محبوب سریال SpongeBob SquarePants می باشد که از سال ۱۹۹۹ تا به هم اکنون از شبکه Nickelodeon در حال پخش است . ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این فیلم را استافن هلنبرگ بر عهده دارد…

 

PM بازدید : 294 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

1- چهره برتر سال

2- بهترین خواننده

3- بهترین آهنگساز

4- بهترین تنظیم کننده

5- بهترین ترانه سرا

6- بهترین نوازنده

7- بهترین آلبوم سال

8- بهترین قطعه (تراک)

9- بهترین خواننده اجرای زنده (کنسرت)

10- بهترین تیتراژ و آهنگ فیلم

11- بهترین میکس و مسترینگ

12- بهترین گروه موسیقی

PM بازدید : 206 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (2)

 

بازی تــاریــخی  ایــــــــــران     -      آرژانـــتین

 

فردوسی پور : «... چـــقدر خــــوبیــم مــــا !!!!! » ...

 

 

download پرندگان خشمگین در فضا Angry Birds Space Premium v2.0.0 – اندرویدDownload

هرکی می پسنده این بازی رو ، 5 ستاره بده.

 

PM بازدید : 426 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)
 
 
 

بازیکنان و لباس های 32 تیم جام جهانی 2014 + تصاویر


بازیکنان و لباس های 32 تیم جام جهانی 2014 + تصاویر

بیستمین جام جهانی در سال 2014 و با شرکت 32 تیم ملی فوتبال در برزیل برگزار خواهد شد. در ادامه لباس های جدید به همراه بازیکنان 32 تیم صعود کننده به جام جهانی 2014 برزیل را در سایت PMBarcelona مشاهده می کنید.

بازدید : 46288 نفر

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل بر‌گزار می‌شود.

نشان رسمی این جام، جمعه ۱۸ تیر ۱۳۸۹ با برگزاری مراسمی در ژوهانسبورگ رونمایی شد. در این مراسم علاوه بر سپ بلاتر، داسیلوا رییس جمهوری برزیل ریکاردو تکسریا رییس فدراسیون فوتبال برزیل، کافو، روبرتو کارلوس، روماریو و کارلوس آلبرتر تورس و کارلوس آلبرتو پریه حضور داشتند نماد جام جهانی ۲۰۱۴برزیل، تندیس جام قهرمانی است که ۲دست سبز رنگ روی آن و یک دست زرد زیر آن قرار دارد.

 

PM بازدید : 210 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)
 
 

 

 

 

در این پست  با بازی Ottomania ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی شما باید به کمک و همراهی عثمان بیک، سلطان محمد فاتح و سلطان سلیمان به جنگ دشمنان خود بروید! Ottomania بازی است که روایتگر جنگ عثمانی ها با ملل دیگر و فتوحات آن ها را نشان می دهد. آن ها در ارتش و حکومت شما یک وزنه به حساب می آیند. به همراه خود کمان دار، قاضی، نیروی سواره و پیاده و قهرمان حماسی را ببرید تا نقش هر کدام را در میدان جنگ مشاهده کنید. جنگ های کشورگشایی شما در آسیا شروع می شود و باید به قدری پیشرفت کنید که بتوانید تا بالکان را در مرکز اروپا تسخیر کنید.

 

PM بازدید : 229 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)
 

 

 

 

 

 

 

پس از اخرالزمان بشر در خرابه ها به زندگی ادامه می دهد.در بازی Empire Z باقی مانده های نسل بشر شروع به ساختن زندگی و تمدن ی کنند. تنها مناطق امن باقی مانده مناطق درون دیوارهای شهر ها می باشند. این به شما بستگی دارد که قانون تعیین کنید و یا اشفنگی ایجاد کنید. با متحدین قدرتمند خود شهرتان را بسازید ، تجارت کنید و سربازانتان را اموزش دهید با صدها هزار نفر از افراد به صورت انلاین بازی کنید. Empire Z بازی می باشد که در آن باید با ایجاد یک ارتش شکست ناپذیر از تکاورها یا حای زامبی ها و .. به مبارزه برای بقا خود بپردازید.

PM بازدید : 242 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)
 
 

 

 

 

هم اکنون نسخه جدید و کاملا متفاوتی از سری بازی های محبوب پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Epic برای اندروید منتشر شد. این بازی که بر خلاف سایر نسخه های پرندگان خشمگین دارای سبک کاملا متفاوت RPG می باشد پیشرفت های بسیاری در زمینه گرافیکی و گیم پلی داشته است. در این نسخه از بازی با پرندگان جدید و قدرتمند، آیتم های مختلف و قدرت های بیشتر به جنگ با خوک های بدجنس خواهید رفت، اما در محیطی کاملا ۳ بعدی و گرافیکی که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. به جزیره پیگگی ها بروید، وارد غارها، کوهستان ها و روستاها شوید و تا می توانید با خوک های بدجنس مبارزه کنید. با گذشت مراحل و کسب امتیاز بیشتر می توانید شخصیت های خود را اتقا دهید و تجهیزات مختلفی نظیر: زره، کلاه، اسلحه و معجون بخرید.

 

PM بازدید : 452 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی تاکتیک های نظامی Arma Tactics v1.2758 همراه دیتا

Arma Tactics یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژی اندروید می باشد که نسخه مخصوص تمامی گوشی ها را برای شما قرار داده ایم. در این بازی زیبا شما وظیفه هدایت و کنترل یک تیم نیروی ویژه ۴ نفره را بر عهده دارید. همچنین این بازی به شما امکان می دهد که از دید نزدیک شخصیت ها را کنترل نمایید. پیشرفته ترین سلاح ها را انتخاب نمایید و ماموریت خود را با موفقیت به پایان برسانید. از ویژگی های دیگر بازی می توان به گرافیک بالا و گیم پلی روان آن اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

PM بازدید : 351 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی گیاهان علیه زامبی ها ۲ -Plants vs. Zombies 2 v1.4.244592
نسخه انگلیسی اضافه شد

نسخه اول بازی Plants Vs. Zombies یکی از پرطرفدار ترین بازی های دنیا در سال های اخیر بوده است .زامبی ها وارد حیاط خانه شما می شوند و می خواهند مغز اعضای خانه رو بخورند و شما باید با کاشتن گیاهان از خانه ی خود دفاع کنید !نسخه دوم این بازی ویژگی های بسیار جذاب تری نسبت به نسخه اول دارد .شما می توانید در بازی از Power Up های بازی که شامل ۳ گونه ی مختلف است استفاده کنید و زامبی ها را بکشید .همچنین مراحل بازی دارای زامبی های بیشتر و گونه های بیشتری می باشد .شما در مراحل مختلف به زمان های مختلف سفر می کنید و با زامبی های مختلفی روبرو می شوید .برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن درا دامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 

PM بازدید : 317 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی باب اسنفجی SpongeBob Moves In v0.29.06 + نسخه پول بی نهایت

نسخه پول بی نهایت قرار گرفت

نسخه بدون نیاز به فایل دیتا

در بازی SpongeBob Moves In باید وارد شهر رویایی خود در زیر آب شوید و تا می توانید آن را رونق دهید. در این بازی باید با ساخت ساختمان، رستوران و مکان های تفریحی شهر خود را رونق دهید و آیتم های بیشتری باز کنید. با گذشت مراحل و جمع آوری پول بیشتر می توانید شخصیت های بیشتری را بخرید و شهر خود را بزرگ تر کنید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

PM بازدید : 275 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی دهکده عصر یخبندان Ice Age Village v2.2.0 همراه دیتا

Ice Age Village یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که بر اساس انیمیشن با همین نام ساخته شده است. اسکرات به تلاش خود برای بدست آوردن بلوط ادامه می دهد و این امر موجب ایجاد شکاف بزرگی در پوسته زمین می شود! حیوانات بسیاری خانه خود را از دست می دهند و برای زنده ماندن تلاش می کنند. حال فیل دوست داشتنی داستان مانی به همراه دوستانش الی و دیگو تصمیم می گیرند تا برای نجات حیوانات دهکده ای با نام دهکده عصر یخبندان بسازند! در این بازی شما باید به آن ها کمک کنید تا دهکده خود را بسازند و حیوانات بیشتری را نجات دهند. با گذشت مراحل می توانید دهکده خود را آباد کرده و تجهیزات مختلفی در آن قرار دهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

PM بازدید : 200 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود جدیدترین نسخه بازی پرطرفدار پو pou v1.4.43 برای اندروید و v1.4.2 برای ios

یکی از بازی هایی که در میان کابران اندرویدی از اقبال بالایی برخوردار بود و میلیون ها بار در اینترنت دانلود شده است ، pou نام دارد که در این بازی کاربر باید از موجود دست آموزی به نام " پو " مراقبت کند . شما در این بازی باید پو را به حمام برید ، او را پاکیزه نگه دارید ،اگر گرسنه شد به او غذا بدهید و باید به طور کمل از او مراقبت نمایید .

 

نتـــایج زنـده

اخبــــار ورزشـــی
تبــلیغــــات




جدول لیـــگ بـرتــــر ایـــــران - جـــــام خلــیج فـــــارس

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
فقط برای بارسلونایی ها !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین وسیله برای استفاده از اینترنت ؟
    به غیر از Apple کدام لپ تاپ را بیش تر می پسندید ؟
    در بارسلونا به غیر از مسی کدام بازی کن را بیش تر می پسندید ؟
    کدام تیم را بیش تر می پسندید ؟
    بهترین بازکن جهان کدامست ؟
    Google Search



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    دیکشنــری آنــــلاین
    جمــلات طــلایی دکـــتر شریـعتـــــی
    تبلیغات




    دانـستنیــــها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 358
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 548
  • بازدید ماه : 2,974
  • بازدید سال : 94,752
  • بازدید کلی : 448,632
  • کدهای اختصاصی

    اخـــــی ! نمی تونید متن انتخاب کنید ؟ : )



    ساعت فلش

    
  • انجمن
  • كد ساعت

    
  • انجمن
  • 
  • انجمن

  • داستان روزانه
    داستان کوتاه روزانه

    استخاره با قرآن کریم
    دریافت کد استخاره آنلاین

    پیچک

    جاوا اسكریپت

    خرید ساعت مچی

    |

    کد قفل کردن راست کليک


     


    دریافت کد کج کردن عکس

    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز

    چت روم سایــــت